2008. április 28., hétfő

...

Csak hogy ne legyen túl egyszerű az életem, újraolvasgattam olyan ezeréves (tavalyi) naplófájlokat, amiket nem kellett volna. Bocsánatot is kértem magamtól, dehát túl ingerszegény volt a kognitívjegyzetelés, szóval fel kellett dobnom magam......nadehát ne ilyennel már!
Valaki rávehetne, hogy töröljem ki azokat a fájlokat. Köszönöm.

És ami hihetetlen!!!!....egy éve ballagtam!Több, mint egy éves a tablóképem, ami már azért is nyilvánvaló, mert azon még nincsenek óriási táskák a szemeim alatt. És nem a retus miatt!!!
Komolyan majdnem bőgtem, hogy már ilyen régen volt és azóta nem is csináltam semmit. Én inkább érettségiznék mégegyszer amúgy......amúgy.

Mivel még nem elég picsás ez a bejegyzés, ideírom, hogy már nagyon várom a kozmetikust meg a fodrászt meg az új hajamat...:)

4 megjegyzés:

manolany írta...

:D
dinka

Andi írta...

szia:)
én sem hallok szemüvegben... te jutottál eszembe róla...

Andi

dió írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
lightpost írta...

neveket nem írunk ;)