2008. június 17., kedd

Bejegyzés

Holnap zenét fogok hallgatni és ordítani fogok rá.
És fürdeni fogok hárommillió órán keresztül.
És közben olvasni. (Már meg is van, hogy mit. Anya persze el akarta rejteni mondván 'még van egy vizsgád, kislányom', de furmányos-fondorlatos haditervet készítettem és megelőztem az elrejtésben, a különbség csak annyi, hogy így ő nem találja. A leleményesség mestere vagyok, nem tagadhatja senki. --> különben ha valaki mellécsempészné a Billy Milligan háborúi-t, annak hálás lennék ... bizonyos keretek között:)

Meg kicsit House-t nézni.
Pont.

/különben eddig nem tudtam belépni egyik blogba sem, mert vmiért a net nem engedte, jippijuppijé/

------------------------------------

Ma persze kimentem a vizsgám után az Izabella utcáról Lágymányosra jegyet beíratni. Mikor odaértem, kiderült, hogy persze az Izabella utcán lesz a tanár. Jó, persze visszamentem. Hamarabb értem oda, mint a tanár, akinek akkor már persze vizsgáztatnia kellett volna. Persze nem írta be a jegyem.

Nincsenek megjegyzések: