2008. augusztus 14., csütörtök

Neptun

Van egy sanda gyanúm, hogy a számítógépes egyetem-egyetemista kapcsolat kifejezetten pikkel rám valamiért.
Nekem nem volt elég tavaly ilyenkor megbarátkozni az ETR-rel és az összes szépségességével, neeeeem, jöjjön csak az a drága neptun, elbánok én azzal is.
Az első üzenet, amit a 'rendszer'től kaptam: 3 nappal azelőtt, hogy életemben először bejelentkeztem volna, letiltották a tárgyfelvételemet:)......ó,bocsi,én szégyellem össze magam, amiért már augusztus elején odakacsintottam, találok-e vmi izgit. De nem ez a lényeg, hanem! hanem az, hogy a levélben a drága suli azt írta, hogy mindenképpen vegyem fel a tárgyaimat, mert csak úgy tudok beiratkozni......hmmm.Gondol,gondol. Szóval nem tudom, mi lesz:) De majd megkérdezem szeptemberben, hátha mégiscsak hagynak beiratkozni.....vagy nem?

-------------------

Különben a Balatonon nagyon jó volt, sosem nyaraltam még ketten senkivel, úgyhogy új élmények garmadával tértem/tértünk haza. (most már akármikor akárhonnan eltalálok a siófoki kórházba, szóval nem kell aggódni!;)

-------------------

Ó és végre megyek lagziba és annyira jó lesz, hogy hihetetlen! Annyit fogok enni, mint egy hadsereg, még ha addig folyamatosan zöldségen, tojáson és sajton kell élnem!!!!

2 megjegyzés:

manolany írta...

én is akarok esküvőt!!! :)
örülök, hogy újra itthon vagy.
és sikerült "kiderítenem", hova is vettek fel, hogy kétszakos légy...gratulálok. :)

dió írta...

Még augusztusban ha-törik-ha-szakad találkozunk, nem menekülsz, mert már nagyon hiányzol!Hívlak!