2009. január 29., csütörtök

Az Olvasóhoz:

"...az ember egyszerre rájön, hogy nem az olvasás, nem a tudálékosság, még csak nem is a műveltség a legfontosabb. Hanem az, hogy az ember önállóan tudjon gondolkozni és következtetni. Nemcsak összeolvasni mindent, amit mások gondoltak, és nem ezeket a másodkézből kapott gondolatokat falni a sajátjai helyett. Mert akkor a világ megáll és nincs többé haladás." - Eric Knight

Ma végeztem a vizsgáimmal és ma kezdtem el olvasni. (najó, csak hivatalosan, mert igazából már vasárnap elkezdtem, nem bírtam ki, muszáj volt elolvasnom egy könyvet. Ami csak szórakozás. Ezt találtam: "És Ralph mosdatlan, piszkos kis testével, összegubancolódott hajával hangosan siratta ártatlanságának elvesztését, az emberi szív sötétségét, és Röfi nevezetű igaz, bölcs barátjának halálos zuhanását a sziklafennsíkról." --> tudom, hogy elkéstem vele és eleinte nem is tudtam, mi van ebben olyan jó, de a végén azért ott van a bizsergés. Ami kell.)

Nincsenek megjegyzések: