2009. január 20., kedd

ehhh

Most akkor megpróbálok írni egy boldog bejegyzést, nehogy azt higgye vki, hogy ki vagyok bukva a dupla-tripla-hiper-szuper vizsgaidőszaktól.
Hétvégén hazamentem. Apával és tesómmal töltöttem az első estémet. Vettünk 2 kiló mandarint és azt nyomtuk magunkba egész végig (mert kislányom, ez egészséges), tesóm közben krokodilozott, majd szupermenezve matekozott illetve néha szünetet tartva kézenállásokat csinált, csak úgy hobbiból. Snookert néztünk. Nekem kellett középen ülni, mert az O'Sullivan és White fanok nem értenek egyet túl sok kérdésben snokkerügyileg. Szóval tök jó volt. Igaz, nem tanultam. Úgyhogy ha vki szívesen bemenne helyettem a holnapi (!) neurológia vizsgámra, az írjon egy smst, vagy csak csörögjön rám holnap 8ig ;)

Ja, és megyünk koncertre :) Rég nem voltam apával koncerten.

Visszaolvasva, nem igazán jön le ebből, hogy mennyire jó volt nekem hazamenni, csak próbáljatok meg minden lehető baromságot hozzáképzelni. Az ömlengés úgysem vallana rám.

Nincsenek megjegyzések: