2009. április 10., péntek

És igen, ma arra ébredtem, hogy az ablakomból a fejem fölül vigyorog rám egy "kedves" épületfelújíóbácsi, remek élmény volt. Viszont hála neki, háromnegyed órával hamarabb keltem, mint terveztem.
Tegnap este bejárattam az új cipőmet rendesen, kár, hogy a lábamat már nem lehet bejáratni, arra is ráférne. "Osztálytalálkozó" volt, viszonylag limitált résztvevőkkel, mert nem mindenkinek van ám most hawaii, dizsi, miegymás, elbasznivaló idő, amikor különben tanulni kellene már. Szóval pont azok az emberek voltak, akiket én szerettem volna látni plusz még "csekélyebb" mennyiségű rátki bor, ami szintén emelte a hangulatot. Kibírtam a cipőmben, ami totál király (a cipő is meg a kibírás is) és megtanultam, hogy mi a hosszú tartós kapcsolat 4 alappillére:

1; a lány házias legyen
2; kedves legyen
3; gátlástalan legyen
4; ne mondjon semmire nemet

Nekem az utolsó kettő között nincs sok különbség, de egy elég tapasztalt személy adta át a csodatevő morzsákat, szóval biztos tudja:D................és persze a fiúnak miért kéne bármit is csinálni!
Remélem, ti is okultatok belőle.

Nincsenek megjegyzések: