2010. január 21., csütörtök

este

Rém közhelyes dolog, de rám annyira nagyon jellemző, hogy akkor a legkirályabb egy buli/parti/összejövetel, hogyha totál semmi kedvem elmenni. Ez tegnap este is így történt. Gondoltam, jó lenne elmenni vhova, kiengedni a gőzt, lazítani egy kicsit...de azért a Móricz mégis messze van, főleg éjjel hazajönni. Sebaj, megdumáltuk, elmegyünk ketten, együtt jövünk haza, nem lesz gáz. És én csak vártam és vártam a Móriczon, rácsörögtem, kisült, hogy nem jön (pasiügy..). Namiafaszlegyen? Oké, bemegyek, lesz, ami lesz. Évfolyamtársak, nagyrészüket alig ismerem, semmi kedvem, haza akarok menni, de azért még igyunk meg egy sört, az nem árthat meg.

Nem is ártott, csak használt :) Hajnal 5re értem haza, nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára, általában 3kor bemondom az unalmast. De nagyon jól éreztem magam, kedves emberekkel, jó hangulatban. 4 hónapja nem voltam ilyen jókedvű.

Köszönöm mindenkinek, aki ott volt!

u.i.: Ja és a villamoson mostantól Petőfi híd Budai HÉTFŐ megálló lesz :D

Nincsenek megjegyzések: