2010. április 9., péntek

Én mindig nagyon neheztelek az olyan emberekre (általában férfiakra), akik ha komoly egészségügyi problémájuk van, inkább nem foglalkoznak vele, mert annyira be vannak szarva a kimenetel lehetőségeitől illetve magától az orvosi vizsgálattól, beavatkozástól. Ha ilyennel találkoztam, mindig megreguláztam az illetőt jó barát, barátnő, lánygyermek módjára, hogy márpedig ha ezzel nem foglalkozol, akkor mivel? Mi lehet annál fontosabb, mint hogy tudd, mi bajod van és hogy kezeltesd, ha van.
Most saját tapasztalatból mondhatom, hogy ebből kizárólag csak baj származhat. Életem egyik legszarabb éjszakáján vagyok túl a makacsságom miatt és kitudja, mi lenne velem, ha nem lenne egy anyukám és egy párom, akik megtették értem, amit kellett. Ha ők nincsenek, lehet nem is foglalkoztam volna az egésszel és inkább szenvedek egy nappal tovább (gondoltam én!) és nem kínzom magam az orvoshoz járással.

Szóval menjetek orvoshoz, ha van bajotok, ha nincs! :)

2 megjegyzés:

manolany írta...

nem :P
ha nincs, akkor meg főleg :P
remélem azért jól vagy és nem a durcim miatt volt valami bajod :$

dió írta...

Nem, dehogy, de (amint kikerülök a karanténból) találkozunk és mindent elmondok.