2008. május 13., kedd

Statgyak


Ma utánanéztem, hogy mit vettünk ebben a félévben statisztika gyakorlaton. Érdekes dologra bukkantam:D .... ez a hölgy a képen a statgyak diasorba volt beillesztve, gondolom figyelemfelkeltésnek, hogy az ember el ne aludjon a rohadtérdekes próbáktól meg hasonlóktól. Ráadásul (ezt a kép sajnos nem mutatja) a hölgy a képen forog is - persze féllábon-, minden bizonnyal azért, hogy minden szögből megszemlélhessük csodálatos bájait. Erre mit lehet mondani?! Ha ezért van a statgyak, akkor köszönöm szépen!


És így menjek be én zhzni.

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

Nem. A hölgy azért forog, mert ilyen és amolyan irányból is lehet nézni a forgását.

Ha akarod, balra forog, ha akarod, jobbra.

Nekem sokáig csak egy irányba forgott, de aztán megtaláltam a megoldást, és most már mindenfelé :)

dió írta...

Najó, én nem azt nem értem, hogy miért forog szegény szerencsétlen, hanem hogy miért volt odabiggyesztve a statgyak ppt végére?!?!?!

manolany írta...

ne akarj már mindent megmagyarázni. ebben az iskolában meg főleg ne. játszd meg a hülyét...okosat és bólogass. egyszerűbb. kis stat-zseni. :D